Bohemian

IMG_8177_edited

IMG_8201_edited

IMG_8316_edited

img_8369_edited

IMG_8264_edited

http://www.zaful.com/bohemian-dresses-e_47/

Folyamatosan legeltetem a szemem. Próbálok mindig valami újat kipróbálni, néha viszont úrrá lesz rajtam a félsz és maradok a régi jól beváltnál. Mielőtt új helyről rendelek szeretem alaposan átnézni a visszajelzéseket ( annak örülök a legjobban, amikor képek is vannak ) valamint a szállítással kapcsolatos infókat, mert nem egyszer jártam már úgy, hogy nem azt kaptam mint amit ígértek. Ez alatt minőségi problémát értek. Ma már rengeteg hirdetés jön szembe velünk a közösségi oldalakon. Én is így találtam rá a Zaful -ra. A visszajelzéseik túlontúl pozitívak, épp ezért vágtam bele.

2 thoughts on “Bohemian

Leave a Reply

