Silver touch

IMG_5310_edited

IMG_5356_edited

IMG_5363_edited

IMG_5313_edited

IMG_5380_edited

A minap azon gondolkoztam, hogy hogyan változik a világ. Mindenkinek vannak hóbortjai, heppjei. Én például mindig odavoltam a kis, díszes jegyzetfüzetekért, és amint kaptam egyet késztetést éreztem rá, hogy írjak bele valamit. ( Aláírom, elég fura mánia.)  Általában az összes naplóként végezte, jobban mondva a terveimmel, gondolataimmal dugig. De most nem is ez a lényeg hanem az, hogy lelakatoltam és vagy az ágyam alá tettem, vagy a könyvek mögé rejtettem jó mélyen, hogy senki még véletlenül se találja meg és olvashasson bele. És hát épp ez az!! Ekkor még csak a terv sem fordult meg a fejemben annak, hogy egyszer majd itt ülök és nyilvános bejegyzéseket készítek, vagy épp közösségi oldalakat használok és a személyes élményeimet fogom megosztani a nagyvilággal.

Leave a Reply

