Gold

img_3244_edited

img_3407_edited

img_3356_edited

img_3403_edited

img_3325_edited

img_3415_edited

Akik nem ismernek talán azt hitték megszűntem létezni. De, nem. Élek én, nagyon is. Csak rengeteg ötlet és gondolat kavargott a fejemben amiket rendszereznem kellett magamban, és ehhez idő kellett.

Mindenkinek vannak hibái, és vannak elvárásaink saját magunkkal szemben. Eddig is éreztem, hogy néha túlságosan bátortalan vagyok és nehezen vágok bele az újba, a kicsit ismeretlenbe, csupán most tudatosult bennem. Pedig lehetséges, hogy az a bizonyos egyetlen lépés választana el attól, hogy azt csináljam amit igazán szeretek? Megfordult már az a kérdés a fejetekben, hogy vajon áldás agy átok lenne a jövőbe látni egy-egy “sorsdöntő” kérdés előtt, amik elé az élet néha napján állít? Nem tagadom, nekem meg. Ugyanis nem egyszer éreztem már úgy magamat, hogy nem a szívemre hallgattam valamiben, hanem csak mentem a fejem után, sokszor a könnyebb utat választva, aztán rengetegszer inkább a mások véleményét helyeztem előtérbe, többször pedig csak úsztam az árral. Vitt amerre vitt. És itt jön az idő. Az idő amire eltűntem. Ugyanis ez kellett hozzá, hogy megtanuljam: a kritikát, építő kritikának kell venni ! Nem szabad megtorpanni a hallatán. Egy-két gúnyos szó után ne szaladjunk már el leszegett fővel magunkra zárni az ajtót, és könnyes szemmel a párnánkba temetni az arcunkat, majd azon gondolkodni mi lenne, ha itt és most feladnánk ?!

2 thoughts on “Gold

Leave a Reply

