Trumpet Sleeves

img_0457_edited

img_0249_edited

img_0298_edited

img_0248_edited

img_0160_edited

img_0348_edited

És íme már a második ! Nagyon szépen köszönöm a Marie Claire-nek :http://marieclaire.hu/Divat/2016/09/06/Best-of-street-chic-93

 Mindig is szerettem naplót vezetni. Jól esett kiadni magamból azokat a dolgokat írott formában is, amik egy-egy nap folyamán történtek velem. Talán ez lehet az egyik oka annak, hogy itt ülök és próbálok valami olvashatót összehozni?

Ha viszont jobban belegondolok, már általános iskolás koromban is sokszor avval a kérdéssel aludtam el, ..- mibe is menjek reggel iskolába? Arról nem is beszélve, hogy mindig árgus szemekkel kerestem és konkrétan bámultam, a szebbnél szebben felöltözött felsőbb éveseket.

Legelőször amikor a ‘Blogolásról’ olvastam az egyik magazinban, nagyon megfogott az ötlet és egyből fel is kerestem pár híres oldalt, mint például a The Blonde SaladKenzasSong of Style vagy a Kayture -t de estig is sorolhatnám őket akár, amikkel a mai napig nem tudok betelni. Később pedig napról-napra arról álmodoztam, hogy egyszer nekem is lesz majd egy saját Blogom. 2015 szeptemberében álltam neki az elsőnek. Fogalmazzunk úgy, hogy hirtelenjében vágtam bele egyik este, úgy egy bő negyed óra alatt el is készültem vele, de tökéletesen jó próba volt arra, hogy belekóstolhassak milyen írni úgy, hogy azt bárki láthatja.

Elsőre sajnos nem ment olyan könnyen, mint amilyennek tűnt. Ugyanis elég sokan mondjuk úgy ‘kinevettek’. De szerencsére van mellettem olyan ember aki nem engedte, hogy abba hagyjam. És milyen igaza is volt. Ekkor komolyabbra fordítottuk a dolgokat és 2016 márciusában indítottam el ezt az oldalt.

Próbálom mindig minél több időm, és energiám is belefektetni egy-egy bejegyzés elkészítéséhez. Ami néha nehezebben, néha könnyebben megy. De a lényeg az, hogy most már annyira beleszerettem minden egyes részébe, hogy semmiképp sem tudnám félbehagyni.

Leave a Reply

