Officially Summer

IMG_3867_edited

IMG_3883_edited

IMG_3941_edited

IMG_3950_edited

 

IMG_4050_edited

IMG_3912_edited

Az előző héten Pénteken hivatalosan is érett lettem.

Őszintén bevallom, még most sem tudom elhinni, hogy megtörtént és tényleg leérettségiztem. Nem csak leírni nem tudom, de még megfogalmazni sem, hogy milyen érzés az amikor felkelek ,és úgy istenigazából semmi dolgom sincsen. Hihetetlen. Útközben sikerült állást is találnom, úgyhogy nem csak lógatom a lábamat egész nap, de amikor van rá idő igenis kihasználom a semmittevést.

Borzalmasak voltak a szóbeli előtti napjaim. Nappal, amikor már nagyon fáradt voltam, és elegem lett mindenből tudtam aludni talán egy két órácskát, de egyébként a szemem sem tudtam lecsukni. Ennyire még nem is izgultam még semmi miatt, viszont amikor meg elkapott a fáradtság, és mérges is voltam mindenre, letettem a tételeket és feléjük sem pillantottam egy darabig. Természetesen részben a saját hibám is , ugyanis, ha elkezdek tanulni időben akkor mindent be tudtam volna fejezni, és nem is kellett volna ennyit izgulni. De szerintem kevés olyan ember létezik aki neki állt hónapokkal előtte felkészülni. Én is azt terveztem, meg is tanultam maximum két tételt, aztán ránéztem a naptárra és láttam óó időm, mint a tenger. Később kiderült, pont azokra a napokra lett volna még szükségem.

De a bizonyítvánnyal a kezemben már nagyon boldog voltam, habár még mindig nem hiszem el, hogy sikerült.

 

 

Leave a Reply

