The women with the green purse

IMG_0300_edited

IMG_0314_edited

IMG_0310_edited

IMG_0316_edited

IMG_0322_edited

IMG_0343_edited

IMG_0348_edited

2 nap és érettségi ?

Azt hiszem ezt nem fogtam még fel teljesen. És azt sem, hogy már csak pár óra a ballagásomig. Ez is eljött. El sem hiszem. Az utóbbi hetek szó szerint elrepültek. Kíváncsian várom a folytatást, és most már szerintem mondhatom úgy, hogy a nagybetűs életet. (ezt azért elég durva így kimondani )

Tegnap két egymást követő ballagáson vettem részt, hát mit mondhatnék … Sűrű egy nap volt az biztos. Ezt a szerkót állítottam össze hozzá. Sajnos a blézert el tudtam viselni, mert mostanában az időjárás meghülyült erre felé. De azt hiszem nem sokan mondhatják el magukról, hogy volt részük esős ballagáson részt venni. Legalábbis még nekem sem volt hozzá “szerencsém” azelőtt.

Valami olyan ruhát szerettem volna, amin nem látszik, ha netalántán leeszem ( mert sajnos ilyenekre képes vagyok ), vagy az egész napos üldögélésben összegyűrődik. Az az igazság, hogy  nem nagyon tudtam dönteni a nadrág, és a szoknya között, így ezt a szinte kombót választottam. Sokaknak csak a nap végén esett le, hogy ez egy nadrág igazából 😀 . De kényelmes volt teljesen, meg vagyok vele  elégedve !

 

 

Leave a Reply

