White

image2_edited_edited_edited

DSC_0373_edited_edited

DSC_0375_edited

DSC_0407_edited

DSC_0394_edited

DSC_0404_edited

Ahogy már mondtam, ezt az oldalt szeretném most, és majd a jövőben száz százalékos erőbedobással csinálni, és ez bizony rengeteg idő, és energiabefektetéssel jár. Bevallom, hogy jóval előbbre terveztem ezt a postot megírni. De elég sokszor akadályokba ütközöm. Legtöbbször az öltözködés terén..

Ebben az esetben például mindenképpen szerettem volna valami vidám,tavaszias színt viselni, a feketét kiiktatva, de bármennyire is furcsa szinte egyetlen egy cipőm sem volt ezelőtt ami nem az lett volna. Így a Barátomat és a várost a nyakamba kapva napokon át kerestem a megfelelőt, persze sikertelenül. Hol amit neten kinéztem a boltban nem volt, máshol pedig méretet nem találtam megfelelőt és most nem kockáztattam (egyébként szoktam interneten keresztül is vásárolni),   és amikor már feladtuk volna találtunk rá erre a darabra. Kényelmes, és ami a legfontosabb  ahogy jönnek a melegebb napok jól szellőzik.

 

 

2 thoughts on “White

Leave a Reply

